Bu dünyada her ne varsa benim sıfatıımdır. Ben olmasam bir şey olmazdı. Her şey bende var olmakta. Ben hepim ya da hiç hiçim. Ben hiçim ya da hep. Zaten hiç ile hep tek gözlü, tek şeydir. Ancak cahil kalabalıklar bir şeyi iki adla anlıyorlar.
Herkes için olağan olan şeyler, benim için başka bir hal alıyordu. Bu durum nedeni ile aşkta da geçimde de şanssızdım galiba insanlardan kaçan biri olmuştu.