Barış dediğin, baştan başlamaktır. Yeni bir din de öyleydi. Çünkü en başta, yeni bir takvim demekti! Böylece her şeye sıfırdan başlayabilir ve kendimize yeni bir tarih yazıp bu defa birbirimizi öldürmezdik.
İnsan sahip olduğu her şeyi kendi icat etti! Olması gereken, dinini de icat etmesi! Hatta icat ve inşa etmesi! Onu öldürmekten alıkoyacak bir din yaratıp, bunu varlığının temeli olarak kabul etmeli! Yeter ki kendine ve milyarlarca insanın Tanrı olduğuna inansın. Bu bir inanç meselesi! Eğer yeterince inanırsak gerçek olur!