Başları biraz tekdüze olsa da sonunu tekrar tekrar okuduğum bir kitaptır. İkinci kitabı merakla bekliyorum. Yazar yeni çıkacak olan kitabında umarım beni hayal kırıklığına uğratmaz. Darkling♡
Büyülü , fantastik bir dünyayı okumaya başlıyorsunuz bu seriyle. Bu kitabı diğer fantastik kitaplardan ayıran çok önemli bir özelliği var. Bir savaş var ama siz iyi kötü ayrımını kesinlikle yapamıyorsunuz.Her iki tarafıda haklı buluyor, bu savaşın çıkmasının sebeplerine lanetler ediyorsunuz.Ters köşelerle ilerleyen bir seri buda bunu sürükleyici kılıyor.Okumayanlar bence çok şanslılar.Bu dünyayı ilk kez keşfetmek gibi bir şanları var