lala

lala
İşte böyle, Wilhelm, bazen yerimden fırlayıp şöyle bir silkelenme cesaretine kapılıyorum ama tam böyle zamanlarda ~keşke nereye gidebileceğimi bilsem! O zaman mutlaka giderdim.
Sayısız dünya ve sonsuz yıldızların ortasında, en makus kader de... ebediyen yalnız olmak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En doğru inancın kişinin kendine olan inancı olduğunu niye farkedemiyorlar? Başkalarının yol göstermesine neden bu kadar muhtaçlar?
Sapkın mı? Düşünmek, sorgulamak mı sapkınlık?
Yaşam varolduğu sürece her zaman bir şans vardır.
Kötücül değiller... sadece düşünmüyorlar ve açıkçası ne yaptıklarını bilmiyorlar.