Kitabı tam da anlatılan dönemde 3. 4. Sınıf sularında okumuştum. Kitap beni benden daha iyi tanıyan yerlere götürmüş çocuk kalbinin yollarını ezberlemiştir bana. Eğitimci olmak isteyen özellikle okul öncesi ve sınıf öğretmenlik dallarında eğitim veren veya verecek olan arkadaşların siddetle tavsiye ettiğim bir kitap. Gerçekten çocuk ne düşünür arada geçen onca zamanda biz bunu unutmuş olabiliyoruz ama bu kitap daima çocuk kalbi ne düşünürün tefsiri şeklinde..