“es-salâtü
hayrün mine'n-nevm” (Namaz uykudan hayırlıdır) denilir. O sırada ezanı dinleyenlerin bu sözden sonra "sadakte ve berirte” (doğru ve iyi söyledin)
demeleri güzel bulunmuştur.
Kitap gerçekten de herkesin kolaylıkla okuyabileceği ve dipnotları olmadan direk ayetlerin rengi koyu ve cümle için de soluk renklerle açıklamaları yazılmış anlaşılır sade bir dille yazılmış herkesin okumasını tavsiye ettiğim çok değerli bir kitap.Hazırlayandan Allah razı olsun ve tavsiye eden arkadaşımdan da