H.A

H.A
@lowbattery
Evren hakkında anlaşılabilir olan en anlaşılmaz şey, anlaşılabilir olmasıdır Albert Einstein
Gelememeyi sen anlat, Gidememeyi ben anlatayım. Gözüm değil gönlüm kaldı, Beklemek değil özlemek yordu. Hani derler ya; Aşk arafta bir yoldu, Giden gitti dönen yoktu. Ve ekler Nazım Hikmet Mektubun sonuna ; Herkese selam sana hasret… Nazım Hikmet Ran open.spotify.com/track/4hseGUXSI...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Benim beklediğim aşk başka!" dedi. "O, bütün mantıkların dışında, tarifi imkânsız ve mahiyeti bilinmeyen bir şey. Sevmek ve hoşlanmak başka, istemek, bütün ruhuyla, bütün vücuduyla, her şeyiyle istemek başka... Aşk bence bu istemektir. Mukavemet edilmez bir istemek!" Sabahattin Ali open.spotify.com/track/0Sun7l5WK...
Yeni yaşımın ilk gününe 'Günaydın' :)
Yeni yaşıma, ruhumun en sakin köşesinden kendime minik bir not bırakarak başlıyorum: 'Her şey olması gerektiği kadar, olduğu haliyle güzel; tıpkı senin gibi.' Hayatın bazen fazla gelen gürültüsünü nazikçe susturup, sadece kalbimin o yumuşak ritmine eşlik etmeyi seçiyorum. Artık her şeyi kafaya takmak yerine, akışın nezaketine güvenmenin; hatalarımla ve eksiklerimle kendime sarılmanın ne kadar kıymetli olduğunu biliyorum. Aslında her şeyin bir zamanı olduğunu, bazen sadece durup nefes almanın en büyük iyilik olduğunu bugün daha iyi anlıyorum. Kendi iç dünyamdaki o yumuşak ışığa güvenmeyi, hatalarımı birer yıldız gibi geceye bırakmayı öğrendim. Kimsenin ne beklediğiyle ilgilenmiyorum; ben, kendi içimdeki o masalsı ritme eşlik eden, kendini tüm eksikleriyle şefkatle sarmalayan o kadını çok seviyorum. İyi ki doğmuşum, iyi ki kendime en güvenli ve en huzurlu sığınak olmayı başarmışım...♡
Alıntı