Benmişim kendimden bir korkak yaratmışım
Kendimi korurken en çok ben ürkütmüşüm
Benmişim kendimi savunurken en çok hançerleyen
Bir meçhul olmuşum failim ben…
Bazı hatalar telafi değil, yüzleşme ister. Bugün susmayı seçtim; çünkü konuşursam mazeret üretirdim. Pişmanlık, açıklamadan daha dürüst olabiliyor. Kendi payıma düşeni alıyorum.
Sırf birisini kaybetmek istemediğin için daha fazla anlayış ve affedici olmaya çalıştıkça, karşındakine daha da hak vermeye, düzeltir sanarak konuyu kapatmaya çalıştıkça, kimse seni kaybetmekten de incitmekten de korkmamaya başlıyormuş. Hayattan aldığım en büyük derslerden bir tanesi de bu…