Tek solukta okuduğum uzun zaman geçse de unutamadığım nadir kitaplardandır.Pembe dünyamızda karanlıkları göremiyoruz ve bu karanlıklar aslında kaçtığımız gerçeklerdir.Bu kitabı okurken ne hayatlar var diyorsak aslında bu gerçekleri tüm çıplaklığıyla bize sunmasındandır.Biz sıcacık yatağımızda mışıl mışıl uyurken insanlar yaşam mücadelesi veriyor.Gunumuzde de böyle zorluklarla ilerleyen birçok hayat var ama insanlar bunlara gözlerini kapamayı daha kolay buluyor.Bu kitabı okuduğumda bununla tekrar yüzleştim ve halimize üzüldüm.