Eda

Eda
@lt845
Öğleye kadar içimde bir hafiflik, bir neşe vardı. Hâlbuki şimdi gene kara düşünceler, iç sıkıntısı başladı. Yüreğim gene sızlıyor.
Sayfa 13 - İlya
Reklam
Demek ömrünüz hep böyle kiralık odalarda, yalnızlık içinde, yabancılar arasında, dostsuz, mahrumiyetlere katlanarak geçti. Öyle mi?..
Sayfa 13 - İlya
Zaten pek aklı başında olmadığınız mektubunuza bakınca anlaşılıyor.
Sayfa 12 - İlya
Kendi dünyamda, rahat rahat yaşıyorum.
Sayfa 10 - İlya
Gözyaşının hiç faydası yok; bunu kendi üzerimde denedim.
Sayfa 9 - İlya
Reklam