Eda

Eda
@lt845
Kendi dünyamda, rahat rahat yaşıyorum.
Sayfa 10 - İlya
Reklam
Gözyaşının hiç faydası yok; bunu kendi üzerimde denedim.
Sayfa 9 - İlya
Sizden, özellikle bu denli ileri gitmenize izin verdiğim için nefret ediyorum.
Sayfa 18 - İlya
Eğer kendizine saygı duyan birisi iseniz hiç kuşkusuz kaba davranışlarla karşılaşıp, hakaretlere katlanmak zorunda kalabilirsiniz.
Sayfa 11 - İlya
Mutluluğumuzun formülü ise: bir evet, bir hayır, dümdüz giden bir çizgi, bir amaç...
Sayfa 14 - İlya