User

User
@ltugba_ll
Benim çöplüğüm
"En saf duygular heba edilince insan tekrardan birine masum olmak istemiyor."
Reklam
Geri dönmek isterlerse nasıl gittiklerini hatırla.
Ben her zaman mutluyum çünkü kimseden hiç kimseden bir şey beklemiyorum.
Bu saatten sonra kim kırılır kim darılır hiç biri umrumda değil, ben paramparça olurken kimsenin umrunda değildi.
Dost sırtından vurmuş yar sevmemiş çok mühim değil sözü doğru olanın başı dik olur. Siz kambur olmuşsunuz.