User

User
@ltugba_ll
Benim çöplüğüm
"Herkes yokken biz oluyoruz biz uyumayalım."
Reklam
Şimdi şiir bence senin yüzündür. Şimdi benim tahtım senin dizindir.
"içimdeki vitrin devrildi, fotoğrafının yeri hâlâ aynı."
"görmek, körleşmektir. bilmek, unutmanın ilk adımıdır."
"ölenler ölümü bilmez, ölüm kalanlar içindir."