(Spoiler)
Kitabın arkasında ek olarak bulunan kısa 2 hikayeye bayıldım ana hikaye beni sonlara doğru biraz sıktı :/
Ek olarak bulununan “amigara fayının gizemi” ne bayıldım özellikle, keşke daha uzun olsaydı dediğimi hatırlıyorum
Ve kendi deliği olduğunu düşünüp girenlerin çıkamaması..
Kısacası çok güzeldi