G

“Eğer pencereyi açan bendiysem, yarattığı karmaşa için rüzgârı nasıl suçlayabilirim?” — Mahmud Derviş Bazen hayatımızdaki bazı sorunların oluşmasına kendimiz izin veririz ya da onları başlatan kararları biz alırız. Sonrasında ortaya çıkan sonuçlar için başkalarını, şartları veya kaderi suçlamak yerine kendi payımıza düşen sorumluluğu görmemiz gerekir.
Reklam
Kendimden uzaklaşmaya ihtiyacım var.

G

, bir kitap okudu
Puan vermedi·50 syf.·
587 günde okudu
·
2026 1. kitabı
Stefan Zweig
7.8/10 · 75,1bin okunma
İnsan, insandan vazgeçmez. İnsan insana yüklediği mânâdan vazgeçer. “Farkın yokmuş kimseden Ben farklı bakmışım bilmeden…”
Yaptığımız her seçimde diğerini tercih etseydik, hayatımız nasıl olurdu acaba?