Zweig'in kitaplarının dili insanı farklı diyarlara uçuracak türden. Birine aşık olunca oluşan karnınızdaki kelebek hissi gibi düşünün. Bir kez okursunuz ve o kitaba aşık olursunuz. Sanki kurumuş güllerin içinde canlı bir çiçek görmüş gibi olursunuz. Kalbiniz çarpar, mutlu olursunuz. İşte bundan dolayı "Ay Işığı Sokağı" adlı eseri okumanızı öneririm...