every human is a little bit sad all the time, because you know you’re going to die, but that knowledge is what gives life meaning.
instagram.com/ilgnsu
Dünyada her şeye karşı anlayışlı davranabilirim, acı çekmek dışında. İşte buna anlayış gösteremem. Gereğinden fazla çirkin, feci, üzücüdür. Çağımızın acıya karşı gösterdiği yakınlıkta son derece hastalıklı bir şeyler var. İnsan yaşamın rengine, güzelliğine, yaşam sevincine yakınlık göstermelidir.
Tanıdığım sanatçılar içerisinde yalnızca sanatı kötü olanların kişiliği güzel. İyi sanatçılar eserlerinde var oluyorlar, bu yüzden de kişilikleri sönük oluyor.