Bugün eşyaları ayırıp paketlemeye falan yardıma gitmiştim ve bazı şeyler o kadar sinirimi bozdu ki. 1 tane büyük poşeti göndermeden attık tamamen o kadar kötüydü. Bazıları resmen evde çöpe atmayı unuttuklarını göndermiş. Kullanılmış iç çamaşırları falan bile vardı. Eğer cidden gönderecek iyi bir şeyiniz yoksa göndermeyin, öyle şeyler gönderilmiş ki ayıp yani.
Anlamıyorum cidden ya. Bir millet asla mı ders çıkarmaz cidden. Hâlâ depreme dayanıksız, malzemesinden çalınmış o kadar bina var ki. Biraz daha kâr için insanların canı hiçe sayılıyor resmen. Daha kaç can lazım acaba ders çıkarmamız için. İnsanlar zaten bilinçsiz. Depremden etkilenmeyenler asla umursamıyor. Olduğunuz yerde de büyük bir deprem olmayacağının garantisi yok. Hâlâ etraf fırsatçılarla dolu. İnsanlar canı için uğraşırken ne yapabilirim de kendime pay çıkarabilirim diye düşünüyorlar ciddi ciddi.