Uyuşmak için doktorlara ihtiyacımız yok. İyileştirmek için doktorlar. İyileştiremedikleri hastalıklar için kolay bir yol bulmuşlar anlaşılan. Susturmak, yavaşlatmak hatta durdurmak. Umarım bir gün uyuşturmadan iyileştirmenin bir yolunu bulurlar. Bu mucizeyi bekleyecek kadar vaktim ve gücüm yok. Sırf vazgeçmişliğim yüzünden ölmeliyim. Ölümde umutsuzluk ve delirmek yok.
Kimse için sorun olmak da ....
Ölmeliyim...