İyi değilim. Onlar gibi değilim. Dünyadan değilim. Hayatın içinde değilim ve sırf bu yüzden ölmeliyim. Ölüm yalnızlıktır ve yargılanmazsanız, değersizleşmezsiniz, aksine değerlenirsiniz.
İnsanların menfaatleri için haksızlığa itaat etmekten nefret ediyorum. Bir daha asla diyerek bir sonrakini çağırdığımı fark ettim. Asla kelimesinin anlamını sanırım evren bilmiyor. Gittikçe çoğalan aslalarımdan kurtulmak için bile ölebilirim. Ölümde mecburiyetler yok. Sonsuz özgürlük var.