Bu kitaba düşük bir beklenti ile başlamama rağmen beni yanılttı. Beklentimin çok çok üstündeydi ve bu hoşuma gitti. Kurgu oldukça akıcı bitirene kadar elimden bırakamadım diyebilirim
Uzun zamandır gördüğüm en kötü kitaplardan biri olabilir sanırım. O kadar kötü ki sık sık ara verip hayatı sorguladım, yarım bıraktığım nadir kitaplardandır
Sapkın KralRina Kent · Ren Kitap · 20241,287 okunma