Lynessia

Lynessia
@lynessiaa_
Okuduğum kitapları yorumlayıp kafamı dağıtıyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Lynessia

, bir kitap okudu
9/10
·184 syf.·
Beğendi
·
28 saatte okudu
·
Okunma: 04 Mayıs 2026 18:41
·
2026 49. kitabı
Mokumokuren
8.8/10 · 215 okunma
Beyza Alkoç'la buluştum.
Selamlar sevgili okurlar. Bugün kendisini çok tatlı bulduğum ve çok tanışmak istediğim bir yazarla buluştum. Esas 67 Burada AVM'de imza günü vardı. Nisan'ın 20lerinden beri bu anı bekliyordum :D. Sömestrda İstanbul'daydım orada gitmek isterdim ama evvelsi gün şehrime dönmem gerekti ve 3 4 gün sonra idi imza. O yüzden nasip olmamıştı. Bugün nasip oldu Beyza ablayla tanışmak. Bu kadar kalabalığı bende beklemiyordum 200 300 kişi rahat vardır 154. sıradaydım ve 2 saat bekledim yaklaşık saat 1de imza yerine vardım imza saat 2de başlıyordu. Önümde ve arkamda devasa bir insan topluluğu vardı. 3 5 kızla sohbet ederek geçti saatlerim. Normalde gram heyecanlı değildim ve gayet mutluydum ama Beyza ablayla temas ettiğimde ve konuştuğumda size yemin ederim kalbim çıkacaktı yerinden. Anlamadım :D. Normalde sınır 3'tü ama 4 kitap imzalatmama sıkıntı etmedi. (Misafir , Kalp Muhafızı , Kalp Muhafızı - II , Karantina: Mahşerin Dört Atlısının Hikayesi) Misafir kitabını almıştım oradan sarı fuları taktı boynuma ve fotoğraf çekindik. Çok tatlı bir kadındı çok nazik ve kibar davranmıştı. Bana Misafir'i okuduktan sonra Instagram'dan yaz demişti :D, aşırı tatlıydı. Ayrıca kalp de çizmişti imza atarken kitaplara. Üçüncü imzamdı bu arada. İlk imzam okulda yerel bir şairle idi. İkinci imzam Selin Solaris'leydi. Ve üçüncü imzam da Beyza Alkoç'la oldu. Umarım yeniden karşılaşırım seninle, her şey için teşekkürler :3. Okuduğunuz için teşekkürler, umarım isteyen herkes sevdiği yazarlarla buluşur! Kendinize iyi bakın!
1000Kitap
Nisan ayı okuduklarım(detaylı)
Selamlarr, bu ay pek istediğim gibi geçmedi maalesef yine okuyasım gelmedi ayın ortalarından sonra bir şeyler. Maalesef 4 kitap okuyabildim birini yarım bıraktım birinde yarım kaldım diğerine hiç başlayamadım. Okuduklarım: Powerless : 7/10, ilk kitabından hoşlanmıştım. Kitap çok güzel gitti başlarda ve ortalarda her şey tempolu ilerliyordu yavaş yavaş ve çiftin dinamiği o kadar iyiydi ki. Kitapta kaç sayfanın altını çizdim bilmiyorum. Kitabı fanfiction gözüyle okuduğum için kitaba karşı öyle bir hayal kırıklığım olmadı. Evren çok hoşuma gitti güzel bir evrendi. Pae ve Kai'nin dans sahneleri çok hoşuma gitmişti. Kitt'in karakter gelişimi baya ilgi çekiciydi bence. Sonda bir şey oluyor ve Kitt tamamen başka birine dönüşüyor. O kısım baya ilgi çekiciydi insanı merakta bırakıyor. Tabii kitabı yeterince övdüğümü düşünüyorum, hala kitabı overrated olarak gördüğümü çok rahat söyleyebilirim. Bazı kısımlar çok belirsiz bırakılıyordu ondan hiç hoşlanmadım. Bazı karakterler hiç betimlenmiyor hikayede onları beyaz renkli bir insanoğlu modeli şeklinde görüyorsunuz. Bu hiç hoş değildi. Ayrıca o sonu ben şahsen beğenemedim. Kitabın son 100 sayfası aşırı tempoluydu. Üst üste olaylar oluyordu ve okurken yorulmuştum. Powerful 'u okumayı düşünüyorum ama Reckless 'i okur muyum bilemiyorum tüm herkese çok ayar olmuştum. İkinci kitabı okurken sinir krizi geçirecekmiş gibi hissediyorum. Neyse. On Kişiydiler : 9/10. Agatha'nın yazım dili niyeyse beni başlarda aşırı reading slumpa sokuyor başları cidden okuyasım gelmiyor zorla okuyorum. Haftalar geçiyor ama dönemiyorum bazen ara kitap okumaya ihtiyaç duyuyorum. Ama son sayfaları çok iyi ve kitabı elinden bırakamamanızın en büyük sebebi. Kurgu çok güzeldi. Ve katil konusunda ters köşe hoşuma gitti ama abartıyorlar bence. Size öneri
1000Kitap