Muhammet Alyas

Muhammet Alyas
@m4mirealq
y
1 Ocak
Mayıs 2024 tarihinde katıldı
Eksik Kalan Her Şey
Bıraktığım yerdesin, bıraktığın haldeyim, Her gün bir adım daha düşerim seni düşündükçe, Bu defterin her sayfası, adını anarken kaybolur, Ve ben yine seni bulmaya çalışırım bir düşte. Kelimeler yetmez, bu boşluk içimi sarar, Her hatıra, bir yara, hep aynı acıdan doğar. Her sigara dumanında seni aradım, İçimden çıkıp, seni tutmaya çalıştım, Ama ellerim hep eksikti, senin kadar uzak, Bir tek seninle tamamlanacaktım, ama olmadı hiç. Şimdi, her yeni hayalimde seni yakalamaya çalışırken, Bütün o anlar, yavaşça kayboldu, geriye sadece bir boşluk kaldı. Ve ben, hala sana yazıyorum, sana sığdıramadığım her cümleyi, Ama sen hep kaybolan bir hayal, hiç bulamayacağım. Her mısra, bir kayıp, her sözcük bir eksiklik, Sonsuza kadar buradayım, ama sen, hiç burada mıydın? Her "biz" kelimesi, yalnızca bir hayaldi, Ve sen, her zaman yalnızca bir eksiklik…
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sensizlikten Kalan
Lekeler kalır dudağına değen sigaralarda. Üşüdüm ellerin ellerimi bıraktığında. Tanımak istiyorum seni artık olmasanda. Farkettim gittiğini olabilecekler olmadığında. Ellerin artık ısıtmayacak mı ellerimi? Nefesimi kestin, bu kadar sensizlik yetmedi mi? Gözlerinin kahvesinde hapsoldum. Ellerin nolursun ısıtsın tekrar dünyamı. Lütfen bana söyleyin, bu bi’ gerçek mi yoksa rüya mı?
Güzelliğine Sığamadım
Seni ilk gördüğümde sandım ki, satırlara sığdırabilirim bu güzelliği. Birkaç mısrayla anlatılır sandım, gözlerinin derinliği. Yazdıklarıma güvenirdim, oysa şiire değil, dünyaya sığdıramadım hâlâ bu güzelliğini . Şimdi bilirim; bir daha bahsedemeyeceğim güzelliğinden. Senden vazgeçtiğimden değil, kelimelerin kifayetsizliğinden… Yıllar geçti, güzelliğini anlatmak daha da zor şimdi. Her harf eksik, her hece yetim, suskun kaldı her cümle gibi. Ben büyüdüm belki, ama kalbim hâlâ o şiirde gizli. Ve sen… hâlâ sığmıyorsun hiçbir satıra, ne yazsam eksik gibi.
Gel
Gözlerinin kahvesinde, buluşmamızın arefesinde. Ümidimin tükenmesinde, kalbimin körermesinde. Lütfenlerim kifayetsiz, çabalarım yetersizleştiğinde. Adını içimde kimsesiz bir mezarda gördüm. Unutamadım, sadece hissedemiyorum artık. Zaman geçti dedikçe, ben geçemedim. Kendimden vazgeçmişim, senden değil. Bir kez olsun bitmedi sana olan heyecanım. Sanki sarılınca burnuma gelen kokun, Birdaha duyulmayacak gibi artık. Karanlıkta bile sesini aradım, fısıltı gibi… ufaklık.
Güzelim
Ellerini tutarsam geçer tüm dertler, Mavi bir huzur gibi çöker icime. İçimde bir kıvılcım yanar her bakışında, Nefesin yeter bana, başka bir şey istemem. Ebedi bir sevda olur adın kalbimde.