Bıraktığım yerdesin, bıraktığın haldeyim,
Her gün bir adım daha düşerim seni düşündükçe,
Bu defterin her sayfası, adını anarken kaybolur,
Ve ben yine seni bulmaya çalışırım bir düşte.
Kelimeler yetmez, bu boşluk içimi sarar,
Her hatıra, bir yara, hep aynı acıdan doğar.
Her sigara dumanında seni aradım,
İçimden çıkıp, seni tutmaya çalıştım,
Ama ellerim hep eksikti, senin kadar uzak,
Bir tek seninle tamamlanacaktım, ama olmadı hiç.
Şimdi, her yeni hayalimde seni yakalamaya çalışırken,
Bütün o anlar, yavaşça kayboldu, geriye sadece bir boşluk kaldı.
Ve ben, hala sana yazıyorum, sana sığdıramadığım her cümleyi,
Ama sen hep kaybolan bir hayal, hiç bulamayacağım.
Her mısra, bir kayıp, her sözcük bir eksiklik,
Sonsuza kadar buradayım, ama sen, hiç burada mıydın?
Her "biz" kelimesi, yalnızca bir hayaldi,
Ve sen, her zaman yalnızca bir eksiklik…