Muhammet Karaca

Muhammet Karaca
@m_krc46
"İnsanoğlunun kendi başına, kendi kararıyla bir şeyi bitirmesi, nokta koyması mümkün mü?"
Reklam
"Böyledir bu dünyanın düzeni. Gâhi âbad, gâhi berbad olur."
"İnsanlar ne ölene eskisi gibi üzülüyor, ne doğana eskisi gibi seviniyordu."
"Kitaplarda yazıyor; lâkin hayat kitaplarda yazana pek benzemiyor."
"Âdemoğlu dayalı-döşeli tıkır tıkır işleyen bir dünyanın ortasında."
Reklam