Gecenin deryası ne kadar derin ise en dibine çökmüşüm haklı olarak bitap düşmüşüm ki son nefesimi bir körün görme sevincine yetiştirecek kadar yaşarmıyım bilmiyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-dilgeş abê bu kadar kitabı okudunmu
+Iımm okudum gülüm
-peki ne öğrendin abê
+ Berbat bir cahil olduğumu öğrendim
- êêê abê bu kadar okumuşsun neden cahil olduğunu söyledin ve neden bu kadar sessizsin
+Ben dilimi koparıp o sayfaların arasına ayraç yaptım gülüm
- ama abê okuyan herkes dilini mi koparıyor
+ Yok öyle değil gülüm sadece sessiz kalmak istiyorsun
- bana bir söz söylesene dilgeş abê
+ Mesela ne söyliyeyim
- babam hep diyor dilgeş usta çok şey biliyor ama konuşmuyor güzel yazıyor dedi
+ Ama benim yazım çirkindir ve benim yazdıklarımı sen anlamazsın
(Sarıldı bana)
-ama sen bana söylesen öğrenirim
+Şimdi ordan bi kitap al ve getir
-al abê getirdim
+Sayfalarına bak herhangi bir köşede yazı yazılmışmı
-bakayım abê -------- burada abê küçük bir yazı var
+Oku bakalım ne yazıyor
-ben yüzlerce şiir yazdım hepsini yaktım ve yırttım yıllardır yalnızlığıma eşlik eden sizler de artık özgürsünüz....
Dilgeş abê sen ne yaptın
+ ..........
Gözlerimin beyazında bir yer var senin için
Hayyam dan bir fıçı şarap dökülür geceme
Ve ben sarhoş
Şiir sarhoş
Kalem kırık
Sözler eksik
Yıldızlar yetim
Sessizlik çığlık oluyor kulaklarımda...
Dilgeş