Melike Nihal Bıyıklı

Melike Nihal Bıyıklı
@m_nihal
İnsanlar beni lanetlerken ben onlara saygı mı göstereyim?
Reklam
Ah,dünya! Varoluşumun nedenine kaç kereler lanet okudum!
Ancak üzüntü,bilgiyle birlikte yalnızca arttı.
" Belki de sürdürdüğüm yaşam,sürdürmem gereken yaşam değildir?"
Yaşam ve ölüm...! İşte o kadar! Yaşıyordum... bir yaşamım vardı,ama şimdi usulca elimden kayıyor ve ben onu tutamıyorum.
Reklam