"Evinde seni bekleyen bir oğlan var mı?"
"Hayır. Birkaç iyi arkadaşım var ama beni bekleyen kimse yok." Kelimeler ağzımdan dökülürken dünyadaki yalnızlığımın gerçek yüzü karnıma vurulmuş bir yumruk gibi geldi. Benim için yeni bir durum değildi ama bu kelimeleri yüksek sesle dile getirmek, durumu bilmekten tamamen farklıydı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İyi olacaksın,Bree. Güçlüsün ve tekrar mutlu olacaksın. Beni duyuyor musun? Buraya dair iyi bir şeyler var. Hissediyor musun?" Başımı ederek aynadaki yansımama bir dakika daha baktım. Birçok insan banyodaki yansımalarıyla konuşur,değil mi? Bu tamamen normal bir şey.