Aşk. Bir kelimenin içerisine ne kadar çok duygu yüklenmiş değil mi ? Aşkın nefretle sevgi arasında olan ince çizgiyi sonuna kadar hissettiren bir kitap. Zweigin psikolojik tahlilleri inanılmaz derecede kitabın o dehşet verici havasını süslüyor. Kitabımızda bilinmeyen kadınımızın duygu değişimleri, hissettikleri inanılmaz bir şekilde işlenmiş. Sanki kadının yaşadıklarına bire bir şahit olmuş gibi hissediyorsunuz. Okurken gerçekten hayretler içerisine düştüm. Kitabı okumak isteyenlere bir tavsiye bence mutluyken okumayın, sizi dağıtabilir. Mutsuz arkadaşlarıma da bir güzel haber vereyim yalnız değilsiniz. Son olarak söyleyebileceğim şey ise kitap son derece sürükleyici ve sizi kendisine çeken cinsten bir türe sahip. Şiddetle okumanızı tavsiye diyorum.