O değilde ; izlediğim filmleri, okuduğum kitapları ertesi gün unutmaya başladım. Yavaş yavaş bu karantina bizim beynimizi yemeye devam mı edecek yoksa artık özgürlüğümüze kavuşup beynimiz eski yerinde mi kalacak? Bi karar verin yeter¡
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Rüyamda İnce Memed'i okuyordum. Uyandım ben İnce memed okumalıyım diyip duruyorum. İnce Memed'in bende olmayışı dışında sorun yok. 😂 Rüyalarımda bile tesir altındayım Bi rahat uyumak yok.. Yaşar Kemal
Klasiklere başladığım zaman o kadar sıkıcı geliyor ki 1-2 gün asla elime alamıyorum. Daha sonra aşırı akıcı bir hale bürünüyor ki bu sefer de elimden bırakmak istemiyorum. Herkeste böyle mi oluyor? Döngü değişik 😂☺️🦋