-''Doğa insanın içine bir uyku sessizliği verir.''Puşkin öyle demiş.
-Puşkin hiç de öyle bir şey söylememiştir.
-Eh,söylemediyse de,söyleyebilirdi...daha doğrusu,şair olduğu için söylemesi gerekirdi.
''-Yalnız sizin öyle zannetiğiniz kadar küçümsenecek sayıda değiliz!
-Ne demek istiyorsunuz?Koskoca bir halkla başa çıkacağınızı düşünüyorsunuz,öyle mi?
-Beş paralık bir mumun koskoca Moskova'yı yaktığını bilirsiniz...''