Ebru Toprak

Ebru Toprak
@madak33
Çetrefilli yollardan geçmekten usandım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hasretlik ne zor be arkadaş. Tam alışıyorum diyorsun,bir fotoğraf,bir eşya görüyorsun darma duman oluyorsun. Sonra git ki toparlayasın...
Hayatının hiçbir alanına alışamamak nasıl bir durumdur?
Bir yanım ölümü bir yanım delircesine yaşamayı istiyor.
Canım Kızım... Sana mektup yazacağım. Çünkü artık başka bir şey yazamıyorum. Bu konuda pek de dertli değilim doğrusunu istersen. Sen bana belki bugüne kadar yazdığımdan başka türlü bir yazı yazmayı öğretirsin. Kendimi bir sonbahar ağacı gibi hissediyorum. Mutlu bir sonbahar ağacıyım ben. Yere düşen yapraklarımı eğilip topluyorum. Saçıma tutuyorum. Bakın yakışmış mı diye soruyorum. Sonra yaprakları havaya savuruyorum. Ben iki kişilik bir kabilenin me isimli kölesiyim. Çünkü sen acıktığında me diye ağlıyorsun ve bu ismimi seviyorum reis! Didem MADAK
Şiir