“Neden ‘karanfilim’ diyorum bilmek ister misin? Çünkü karanfiller Tanrı’nın çiçeğidir. Masumiyeti simgelerler. Karanfilin ismi Yunanca Dianthus’tan gelir. ‘dios’ tanrı ‘anthus’ çiçek demektir. Aynı zaman da karanfiller yeniden doğuşun çiçekleridirler. Bir Hrıstiyan efsanesine göre,karanfiller Hazreti İsa’nın taşıdığı haçı izlerken Meryem Ana’nın gözyaşlarının döküldüğü yerde açan çiçeklerdir. Zaten bu yüzden kadınlar gününde kadınlara karanfiller verilir. Tanrı’nın ‘yeniden doğuş’ anlamına gelen çiçekleri olduğu için. Yani sana dünyanın en güzel çiçeği ile sesleniyorum yıllardır,çünkü sen de dokunduğun herkesin yeniden doğuşusun.”