Sinem

Her anladığım şeyi belli etseydim,insanlar benden korkardı,sahiden. İçimde doğal afetler de olsa,hayata ve hayatımdakilere sunduklarımdan ödün vermem,veremem… Yüzüm güler,başım dik durur,bazen içim içimi yer ama kimseye belli etmem.
Sayfa 39·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“ hiç kimseyi üzmem kolay kolay ama bazen kendi içime bıçak çekiyorum..”
bazen alnıma “dikkat,kırılgandır!” yazmak istiyorum bu kadar inanır mı insan her şeye? o kadar kandırılmaya müsait hissediyorum ki kendimi..
Sayfa 35·Kitabı okudu
“Ölmek üzere olmasaydım bir sigara yakardım,tam şu an…”
“Korkusu karşısında ki adam değildi,sadece kendisiydi. Kendi affediciliğiyle olan mücadelesiydi. İnsanın asıl sorunu,aslında hiç bir zaman karşısındakiyle de olmazdı ya zaten… “İnsan biriyle bir sorun yaşıyorsa bu,karşısındaki insanın onun içinde yol açtığı şeyler ile alakalıdır…” diye düşünürdü.”