“Aradan geçen yıllar boyunca,hayatın onu içine attığı ateşlerde pişti,durdu. Sevdiklerini kaybetti,dostlarından ayrıldı,yalnızlığı tattı.
Terk edildi,ihanete uğradı,hak etmediği sözler işitti. Fakat her acı onu yeniden doğurdu,yeniden şekillendiridi.
Yavaş yavaş anladı ki,acının içinden geçen her insan,içinde ki fazlalıkları bırakır ve özüyle kalır.”