Ve dedi ki:
"Yansın bedenlerimiz, Tanrı affedicidir. ".
Bense önce ruhlarımızın yanmasını dilerdim,
küle dönecek kadar sevmeyi.
Sonra anka misali tek bedenden yeniden dirilmeyi..
mahperest
İnsan bir öfke anında arkadaşını, bir buhran dakikasında kendisini öldürebildiği gibi, aşk denen hastalığın şiddetlendiği bir sırada da istikbalini, halini, mazisini, her şeyini feda edebilir.
Sevginin niçini olmaz ki efendim… Düşünsem makul bir sebep bulabilirim. Fakat bu hakiki sebep olmaz. Çünkü biz önce severiz. Sonra sevdiğimiz şeyin güzel taraflarını bulmaya çalışırız.