N

N
@mahperi_00
...ve ben âşıktım. Kitap âşığı...
İnsanlar ağzı var diye her şeye konuşabileceklerini düşünüyorlar. Oysa kimse haddi olmayan şeylere tek kelime bile etmemeli...
Söz
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kargaşa içindeydik...
İnce düşünen taraf sürekli sen olunca, daha fazla mutsuz bir yaşam sürüyorsun. Sürekli sen düşünüyor, sürekli sen bir şeyleri yoluna sokmaya çalışıyorsun. Bu çok fazla yıpratıcı bir alışkanlık. Kendin hariç herkes için fedakarlık yapmak, kendine o kadar büyük saygısızlık ki...
Aklımın içinde adım atacak yer yok. -John Stenbeck-
Söz
"...Kimine dar, kimine yâr bu sevda Tükettik bunu da daha başında Kimine yâr, bana dar bu sevda Bunu da söyledim sana başında..."
Müzik