N

N
@mahperi_00
...ve ben âşıktım. Kitap âşığı...
İnsanın yaptığı en büyük hata belki de, kendinden fazla karşısındakine değer vermek!
Sayfa 51·Kitabı okudu
Reklam
İçimde şakıyan kuş uzaklara uçmuştu.
Sayfa 17
Aklımız erince, erdiğini hisseder miyiz?
Sayfa 15
Bu hayatta her şey anını bekliyor. Vaktinden önce ne güneş doğuyor ne de çiçek açıyor.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Yorulduğunda biraz soluklan ama asla pes etme.
Sayfa 45·Kitabı okudu
Reklam