İkinci Abdülhamit'den sonra, yahudiler Filistin'e yerleşmeye başlarlar. Oysa o, Filistin'e yahudilerin yerleştirilmelerine ilişkin önerileri kesinlikle reddediyordu.
Yahudi şimdi, Filistin topraklarını istila etmiş, Batı emperyalizminin simgesi olarak orada duruyor. Yahudi, kendi adına doğrudan, Avrupa emperyalizmi adına vekâleten cürüm işliyor. Vicdan aklığını koruyabilen her insanın ortaklaşa işlenen cürümlerin camilerine karşı hiçbir şey yapmıyorsa, en azından bir tavır alması, bunları içinden yargılayarak mahkum etmesi, çağdaş insan olmanın gereğidir.