ABD Çevresel Koruma Dairesi şimdi bize kapalı mekanlardaki hava kirliliğinin ülkenin bir numaralı çevresel sağlık sorunu olduğu ve dışarıdaki hava kirliliğinden iki on kat daha kötü olduğu uyarısını yapıyor.
Düşünün ki bütün bir kuşak her gün, her saniye yaşamlarının her mekanında elektronik olarak izlenmelerinin kaçınılmaz olduğunu kabul edecek şekilde yetiştiriliyor; geleceğin 'cesur olmayan yeni dünyası'nın çocukları.
Çocukların kapalı mekanlarda (ya da arka koltuklarda) yaşamaları bazı tehlikelerden korunmalarını sağlayabilir ama diğer riskler artmıştır. Bunlar arasında fiziksel ve psikolojik sağlık riskleri, çocukların toplum kavramları ve algılarıyla ilgili riskler, özgüvenleriyle ve gerçek tehlikeyi (ve güzelliği) sezme yetileriyle ilgili riskler vardır.
Yetişkinler olarak çocuklarımızın zamanını anlamlı şekilde dolduracak milyonlarca şey planlayabiliriz, ama içsel yaşamlarıyla gerçekten uyuşan şeyler bizim denetimimizin dışındadır. Bazen merak ediyorum niçin denetimin bu kadar gerekli olduğunu düşünüyoruz?