A.

Ah benim bildiklerimi herkes bilebilir- bana özgü olansa yalnızca yüreğim.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Hem kendimle fazlasıyla meşgul olduğumdan, hem de iç dünyam fazlasıyla fırtınalı olduğundan, başkalarını kendi haline bırakmayı yeğliyorum, keşke onlar da benimle uğraşmasa
Sayfa 62·Kitabı okudu
İnsanlar her şeyi hem kendileri, hem de başkaları için zorlaştırıyorlar. Yine de bir dağı aşmak zorunda olan bir seyyah gibi bu konuda susmak en iyisi; elbette dağ olmasa, yol çok rahat ve kısa olur; ama sonuçta orada ve aşılması gerekiyor.
...kendimle daha barışık hale geldim. Çünkü her şeyi kendimizle, kendimizi de herkesle karşılaştıracak şekilde yaratılmışız bir kere, bundan dolayı mutluluk ve hüznümüz bağlı olduğumuz şeylerden etkileniyor kuşkusuz, bu durumda en tehlikeli şey de yalnızlık.
Ah, birazcık kaygısız olmak, beni şu güneşin ışıdığı dünyada insanların en mutlusu yapardı.
Sayfa 59·Kitabı okudu
Reklam