lokman

lokman
Öğretmen
Lisans
İstanbul
260 okur puanı
Ocak 2017 tarihinde katıldı
"Herkes fazlasıyla sevmiş, ben eksikleriyle de sevdim..." Özdemir Asaf Saygıyla anıyoruz...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Diyorum ki; kalbim içimdeki bir çalgıdır. Ve o bana rebabınki gibi bir sesle seslenir. Sen! Ey rebab nağmesi! Ben senden daha kederliyim. Ama kalbimde de bir rebab yaşıyor! Gitme! Biraz daha kal! Sultan Veled
Sıkıntı var Boğuntu var Tedirginlik var Çirkinlik, yalan her şey var Ama hep umut var her şeyin içinde. Edip Cansever
İki yüzlülük gönlüne kusur getirir. İnsanların en kötüsü ikiyüzlülerdir.
Sayfa 169
“Artık, pek yarattığın gibi değil dünya İnsanlar hem sabuna karıştı, hem suya: Ne olursun hoşuna gitmediyse eğer, Yazdıklarıma sakın darılma Allahım!...” Turgut UYAR