Öbür tarafta ne olup bittiğini öğrenme sevinci, şerefi ve mutluluğuna ereceğini düşünmek gerçektende ilginç bir şey olsa gerek. Öldükten sonra nelerle karşılaşacağımızı bilmeden yaşamımızı sürdürmemiz gerçekten de tuhaf bir şey! Yoksa siz benim kadar merak etmiyor musunuz?