Herkes girdi bu binaların içine, dışarıda kimse kalmadı. Şimdi inşaat yapsan ne olacak? Herkes içeride zaten, bunları önce bir dışarı çıkarman lazım ki yeni binalar istesinler. Eh onun içinde savaşlar çıkacak, bombalar yağacak, şehirler yıkılacak falan.