Semiha

Semiha
@mantiska
Güneyde Bir Orman
Binlerce senedir nehirler dünyayı görmeye çıkarlar
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
22 Temmuz 1950
Dünya dümdüzdü Kim çalışıyor kim çalışmıyor belliydi Bu defa daha açık görülüyordu Yatanın yürüyene borcu vardı
Şiir

Semiha

, bir kitap okudu
10/10
·215 syf.·
2021 1. kitabı
Pierre Loti
7.6/10 · 1.224 okunma
Bir zaman gelecek, bu aşk rüyasından geriye hiçbir şey kalmayacak, bir zaman gelecek, her şey bizimle birlikte dipsiz geceye gömülecek, taşların üzerine kazıdığımız adlarımıza kadar, bize ait olan her şey kaybolacak...
Sayfa 155·Kitabı okudu
Bu salak bilim aslında ne işe yarıyordu? Onları bu kadar sevimli kılan batıl inançlarından kurtaracaktım da ne olacaktı? Biz de pencereden, pırıl pırıl yıldızlar arasında, göklerin en güzelinde kanlı görüntüsünü koruyan aya üç el ateş ettik!
Sayfa 104·Kitabı okudu