Toplum ona bu denli acımasızca, adaletsizce davrandığına göre idam mahkumu olmak demek ki çok dehşet verici bir şey!
İnfazların gösteri haline dönüşmesinin beklenen etkiyi yaratmadığını, halkı eğıtmediğini, moralini bozduğunu, içindeki bütün duyarlılığı ve erdemi yok ettiğini ileri sürüyoruz.