Hayatımda bu kadar zor bir okuma yapmamıştım. Bir türlü konu beni içine alamadı. O kadar çok koptum ki, bir yerden sonra bitsin artık demeye başladım. Kitapları yarım bırakmak gibi bir huyum yok o yüzden bitirene kadar çok zorlandım. Franz Kafka’ya lafım yok belki yanlış zamanda yanlış kitabı ile başlamışımdır Kafka’ya bilemiyorum. Kafka’nın ilk okuduğum kitabı idi. Elimde iki kitabı daha var umarım onlarda aynı şeyi yaşamam.