Hukukun ihtişamını şahsi garezden kaynaklanan önemsiz eylemlerin intikamını almakta kullanmak kişinin zayıflığını, korkaklığını ve cibilliyetsizliğini uluorta ilan etmesi demektir.
Panik bozukluk yaşayanların ortak tepkisi -o dehşetin ortasında- kızgınlık ve bıkkınlıktır. Ama iyileşme sürecinde bir çeşit anlayışa ve kabullenişe ulaşmak zorunda olduğunuz bir noktaya gelirsiniz. Durumunuz o kadar da kötü olmadığı için değil. O kadar kötü olduğu için.