Birinde avukat karara kadar müvekkiline gevşek bir ipliğin ucunda kılavuzluk eder,diğerinde ise müvekkilini hemen omuzlarına alır ve hiç indirmeden karara ve dahada ötesine taşır .
Bütün bu anlamsızlık içinde memurların son derece berbat çürümüşlüğünden nasıl kaçınılabilir ki? Mümkün değil,en yüksek yargıç kendisi için bile başaramaz bunu .işte bu nedenlerdir ki,Gözcüler tutuklunun giysilerini üstünden çekip çalmaya çalışıyor,bu nedenlerdir ki,denetçiler yabancıların evlerine zorla dalıyor,bu nedenlerdir ki,masumlar sorgulanmak yerine ille de Topluluk önünde küçük düşürülüyor.gözcüler tutuklunun sahip olduğu dünyalığın götürüldüğü depolardan söz ettiler sadece , tutukluların alın teriyle edindiği varlığın hırsız depo memurları tarafından çalınmadığı sürece çürüdüğü bu depoları bende görmek isterim doğrusu .