- Özellikle şiddetli bir deneyimle karşılaştığında ve şiddeti yaşadığında, kadın karakteri ve kadının kendisi genelde böyle sertleşir. Zira hassas ve yumuşak kalırsa sonu ölümdür. Hayatta kalırsa, yumuşaklığı ve duyarlılığı ya un ufak olup kaybolur ya da kalbinin öyle derinlerine gömülür ki bir daha asla kendini gösteremez (ama orada bir yerde durmaya devam eder).