"Beni yakan sen değildin; ben her zaman delicesine alev almış kuyruklu bir yıldızdım ama sen düzelttin beni. Bir ay boyunca uyku gibi dolandım etrafında ama yakında savrulup gideceğim ve senin parladığın yörüngede karanlığa gömülü bir yıldız olarak kalacağım."
"Şunu çok iyi biliyorum ki şu saatte gün içinde yediğim yemek gibi senin ismini de kolayca aklımdan silebilirim; aslında yemeği unutmak çok daha kolay çünkü o sadece vücudumu besliyor. Senin adın ise bambaşka; hem ruhumu hem bedenimi besliyor ve bunu öylesine hoş bir şekilde yapıyor ki seni düşündüğüm her an ne yorgunluk ne ölüm korkusu uğruyor bedenime. Gözlerimde payına düşeni alabilseydi, ne hallerde olurdum, düşünsene
..."